sobota, 22 lutego 2014

Od Akashi'ego CD. Serafall

- Kotek? – powtórzyłem. – Znalazłem go, a mam wielką słabość do kotów.
- Koty? Dlaczego akurat koty?
Złapałem kota w odwrotny sposób. Kotek spojrzał w oczy Serafall.
- Koty to urocze stworzenia. Podoba mi się w nich ich niezależność. Mają własne drogi i to właśnie jest taki mój znak „wolności”. Może to wydawać się nieco dziwne, ale są dla mnie zupełnie jak talizman – powiedziałem dosyć poważnie. – A poza tym spójrz na te malutkie łapki!
Dziewczyna wydała z siebie lekki śmieszek.
- No i wszystko jasne – wypowiedziała, zasłaniając lekko usta.
- Wybacz, zapytam tak z czystej ciekawości, czy ty także masz swój „talizman” lub „symbol”, który pokazuje ci, że właśnie taką drogę powinnaś wybrać?

<Serafall? Rozmowa o talizmanach >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz