piątek, 14 lutego 2014

Od Serafall C.D Akane

Stałam przed bramą Akademii. Dużo o niej słyszałam od ojca, lecz nigdy jej nie widziałam. Weszłam nieśmiało na teren Akademii i skierowałam się w stronę damskiego akademika. W ręce ściskałam klucz dany mi przez tatę. Miałam mieć pokój z córką Szatana, oraz jeszcze jakąś dziewczyną, która niedługo przyjedzie. Stałam przed drzwiami pokoju i patrzyłam na drzwi. Wzięłam głęboki  oddech i weszłam do pustego pokoju. Były w nim trzy szafy, trzy łóżka oraz kilka innych mebli. Pościel na jednym z łóżek była pognieciona, więc to musi być zajęte przez dziewczynę. Położyłam torbę na wolnym łóżku i zaczęłam chować ubrania do szafy. Odkładałam już ostatnią bluzkę, gdy drzwi do pokoju się otworzyły i na łóżko walnęła się dziewczyna. Powoli odwróciła głowę i spojrzała na mnie. Na początku jej wzrok był obojętny, ale zaraz potem na jej twarzy pojawił się uśmiech i poderwała się z miejsca.
-Wow więc to Ty jesteś córką Boga?- zapytała z uśmiechem.
Pokiwałam głową usiadłam na swoim łóżku.
-Jestem Akane ale mów mi Aku- przedstawiła się.
-Serafall lub Sora- powiedziałam cicho.
-To dziwne umieszczać córkę Szatana i Boga w jednym pokoju- zaśmiała się- może z tego wyjść zabawna sytuacja.

<Aku~?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz