czwartek, 20 lutego 2014

Od Serafall CD. Akashi

<Hihi, chciałabyś ~Twe Niebo> 

-Chyba nie skorzystam...- mruknęłam.
-Nie mam czasu się z Tobą cackać. Albo pójdziesz z własnej woli, albo Cię zaciągnę- syknęła.
Przeniosłam wzrok na chłopców. Aku od razu zrozumiała o co mi chodziło. Sama byłam tu krótko, ale w końcu jestem Prefektem i muszę się zająć jednym z nich.
-Widzimy się za godzinę w pokoju- powiedziała, złapała Clausa za rękę i odeszła.
-Jestem Serafall. Przepraszam za tą sytuację- powiedziałam patrząc na długowłosego.
 -Akashi. To nic- uśmiechnął się- Przepraszam, pomożesz mi i powiesz, gdzie są pokoje? Jestem bodajże w trzeciej klasie…
-Jasne- mruknęłam i wstałam.
Ubrałam buty. Co z tego, że miałam mokre nogi... Zaczęłam iść w stronę Akademiików i nakazałam gestem ręki, by chłopak poszedł za mną. Zadziwił mnie trochę. Owinięty był w bandaże, a na rękach trzymał kota.    
-Ano... po co Ci ten kotek- zapytałam cicho

<Akashi? Chyba nie będziecie się gniewać jeśli to połączę? ;-;? Aku i Claus co tam robicie?~>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz