poniedziałek, 17 lutego 2014

Od Clausa C.D Serafall/Akashi

Wysiadłem spokojnie z taksówki, i niby teraz mam się tutaj uczyć? Kolejne osoby do zabawy, kolejne ciekawe doznania...Zadowolony od razu ruszyłem do swojego akademiku. Podobno moje rzeczy i walizki powinny znajdować się w środku. Tak ja myślałem góra torb, stała na środku pokoju. Rozpakowałem się, nie chciałem siedzieć sam w pokoju to takieeee nudne...
-Może poznam przewodniczącego?- powiedziałem sam do siebie. Gdy wyszedłem z pokoiku, od razu zapisałem się by zostać redaktorem naczelnym! Kocham media i masowy napływ informacji, dzięki temu możesz komuś zniszczyć życie. Szczęśliwy, podskakiwałem sobie i szukałem ofiary moich zabaw. Jednak wylądowałem na dworze, widziałem jak jakiś chłopak idzie w stronę jeziora. Dobry pomysł może niego się przyczepię. Jednak gdy już znalazłem się na miejscu, ujrzałem młodą niewiastę. Kogo tym razem będę grał? Wspaniałego dżentelmena, delikatnego kochanka i miłego gościa. Zaśmiałem się pod nosem i ukłoniłem się przed młodą dziewoją i młodzianem.
-Witam was serdecznie w ten wspaniały dzień, jestem Clause William Duncan, pochodzę z Londynu ale możecie się do mnie zwracać Claus...- powiedziałem spokojnym tonem.

<Serafall, Akashi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz