wtorek, 18 lutego 2014

Od Maddy C.D. Castiel





-Castiel?- powtórzyłam z lekką ironią -Czyżby jedno z dzieci szatana?- zapytałam, słyszałam o nim. Kiedyś trafiłam na sen któregoś z jego rodzeństwa z nim w roli głównej.
-Tak- uśmiechnął się -Skąd wiesz?- zapytał popatrując na mnie
-A tak o...- mruknęłam, przebiegły uśmieszek cały czas nie schodził mi z twarzy.
-Czy aby nie twoja siostra jest tutaj prefektem?
-Tak- jeszcze szeżej się wyszczerzył dumny. Zachichotałam. Może nieco zabawie się nim? Oczy aż mi się rozszerzyły na myśl o tym że dziś mogłabym nieco pomieszać w jego śnie. Narazie postanowiłam być miła, potem będzie ciekawiej...
-Chcesz mogę cię oprowadzić- zaproponował
-Jasne! Było by miło- wykrzyknęłam z entuzjazmem godnym małej dziewczynki.

<Castiel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz