poniedziałek, 17 lutego 2014

Od Akane CD. Miya/Claus

Mimowolnie patrzyłam w miejsce w którym zniknęła Sora. Czemu to robię?
-Ehh, wiesz co Miya, chyba muszę lecieć z nią pogadać... - spojrzałam na demonicę i uśmiechnęłam się lekko - Miło było poznać - odleciałam za Serafall nie odwracając się. Chłodny wiatr owionął moje ciało, gdy wzleciałam jakiś kilometr nad ziemię. Powoli oblatując Akademię dostrzegłam w końcu Sorę, w towarzystwie dwóch chłopaków. Gwałtownie zanurkowałam w dół, i zatrzymałam się niedaleko nich.
-Witam was serdecznie w ten wspaniały dzień, jestem Clause William Duncan, pochodzę z Londynu ale możecie się do mnie zwracać Claus...-usłyszałam czyiś spokojny głos. Na jego dźwięk wszystkie moje zmysły się wyostrzyły.
-Witamy w Akademii Claus - powiedziałam powoli podchodząc do nich. Serafall widząc mnie natychmiast zrobiła obrażoną minę, chłopacy wydawali się przez moment zdezorientowani. Chłopak który przedstawił się jako Claus niemal natychmiast ukrył zmieszanie i uśmiechnął się.
-Jakież miłe powitanie-powiedział. Coś w jego zachowaniu mnie niepokoiło.
-Taa... Serafall... - podeszłam do dziewczyny stojącej nad brzegiem jeziora i pochyliłam się nad nią mówiąc jej do ucha - Robię to chyba po raz pierwszy i po raz ostatni w życiu, więc doceń. Przepraszam. Chodź ze mną do pokoju, muszę z tobą pogadać - odsunęłam się kawałek od dziewczyny i spojrzałam na nią z determinacją.
<Serafall? Albo chłopacy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz